Dieter A. ROTH - more than just business
Despre noi
În 1979 Dieter Artur Roth a fondat compania, destinată inițial pentru vânzarea și comercializarea furtunurilor și compensatoarelor din oțel inoxidabil. La începutul anilor '80, compania își fabricase propriile produse cu aproximativ 10 angajați. Experimentând o creștere vie în anii următori, nevoia unei facilitati de producție extinsă a crescut rapid. În 1992, la Keltern a fost inaugurată o nouă clădire cu birouri și săli de producție, care încă servește ca sediu al grupului ROTH. În 1996, prima companie filială a fost fondată în Csorna / Ungaria. Astăzi, grupul ROTH angajează un personal de aproape 100 de lucrători calificați.
Viziunea noastra
Pentru noi, la baza activității noastre se află o legătură puternică și continuă cu clienții noștri. Planificarea individuală pe perioade scurte de timp și produse de înaltă calitate la prețuri corecte sunt două dintre obiectivele principale ale activității noastre. Ne propunem să creăm valoare prin profesionalism, îmbunătățire constantă, continuă și inovație tehnică.

Angajamentul fata de calitate
Ne angajăm pe deplin la un sistem de management al calității (QMS), calitatea fiind în centrul activității noastre. Obiectivul nostru principal în acest proces este să obținem satisfacția clienților prin respectarea la timp a cerințelor noastre interne și externe și fără niciun compromis în ceea ce privește calitatea. Numărul mare de clienți mulțumiți din întreaga lume atestă calitatea serviciilor noastre, la fel ca diferitele standarde și numeroasele certificări pe care le detinem.
Imbunatatire continua
Îmbunătățirea continuă este unul dintre cei mai importanți factori ai strategiilor noastre de management al calității și un obiectiv permanent al organizației noastre. Managementul nostru sprijină pe deplin și oferă resursele necesare proceselor de îmbunătățire continuă. O acțiune care impune tuturor să adopte, ca parte a rutinei lor normale de lucru, un 'mindset' în căutarea continuă a modalităților de îmbunătățire a proceselor și sistemelor, pentru a le face mai eficiente. Îmbunătățirea continuă este esențială pentru a ne asigura că răspundem nevoilor clienților, furnizorilor, angajaților și comunității in general atât în prezent cât și în viitor.